må man det?
- nu må man.

lørdag den 7. april 2012

faboulous


Jeg har haft en dejlig ferie. Sé lige her, altså.
Love it.
Har købt disse tre fantastiske lakker fra Nordic Cap til 10,- pr styk. Budgetlakker der holder maks. Smukke nuancer og fuld af farve.

Tur til Malmö med Sani og Cille
Onsdag tog jeg til Malmö med Sani og Cille. Jeg har aldrig nogensinde gået så langt for at nå til en bestemt butik - 10 km mand. Det var jo en vandretur. Men vi fandt den og jeg købte.. Intet. For det jeg gerne ville købe, ødelagde jeg.
Men igen, sko jeg kunne dræbe for til 70,-? Vintage. Eller nej, affald.
Påskefrokost med hele familien
Der er selvfølgelig ingen påske uden frokost, hvilket selvfølgelig er påskefrokost. Fredag asede hele familien til grænsen for at spise. Og vi hyggede os, ja vi gjorde så. Se bare min nevø, Marvin. Han viser hvordan farfar så ud, da West Ham scorede sit andet mål. Super dejlig dreng.

♥ Farvel herfra

Ingen kommentarer:

Send en kommentar